Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare; Leif Andberg, Bengt Eliasson; 2005
Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare; Leif Andberg, Bengt Eliasson; 2005

Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare Upplaga 4

av Leif Andberg, Bengt Eliasson

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9789147077410
  • Sidor: 160 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I december 2005 släpptes boken Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare skriven av Leif Andberg, Bengt Eliasson. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 160 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare (Upplaga 4)

Harvard

Andberg, L. & Eliasson, B. (2005). Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare. 4:e uppl. Liber.

Oxford

Andberg, Leif & Eliasson, Bengt, Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare, 4 uppl. (Liber, 2005).

APA

Andberg, L., & Eliasson, B. (2005). Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare (4:e uppl.). Liber.

Vancouver

Andberg L, Eliasson B. Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare. 4:e uppl. Liber; 2005.

Alla upplagor

Köp boken

145 kr
649 kr