Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare; Leif Andberg; 2002
Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare; Leif Andberg; 2002

Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare Upplaga 3

av Leif Andberg

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789147065103
  • Sidor: 176 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Detta är en praktisk handledning i hur man konkret arbetar fram en marknadsplan. Den beskriver t ex vilka olika delar en marknadsplan består av, hur informationen för marknadsplanen samlas in, struktureras och förädlas till bra beslutsunderlag samt vilka tekniker som är de bästa för att bearbeta, dokumentera och presentera denna information. Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras. Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs. Det är en ny, kraftigt reviderad och utökad upplaga. Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare (2002)

I augusti 2002 släpptes boken Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare skriven av Leif Andberg. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 176 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare (Upplaga 3)

Harvard

Andberg, L. (2002). Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare. 3:e uppl. Liber.

Oxford

Andberg, Leif, Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare, 3 uppl. (Liber, 2002).

APA

Andberg, L. (2002). Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare (3:e uppl.). Liber.

Vancouver

Andberg L. Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare. 3:e uppl. Liber; 2002.

Alla upplagor

Köp boken

119 kr
649 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!