Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare Upplaga 2
Den här boken ger dig konkret vägledning i arbetet med att ta fram en marknadsplan. Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras.
Läs mer
Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs. Denna upplaga är kraftigt reviderad och utökad.
Om författarna
Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 1997
ISBN: 9789147041305
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 116 st
4 upplagor
Upplaga 5 (2011)
från 299 krUpplaga 4 (2005)
från 145 krUpplaga 3 (2002)
från 119 krUpplaga 2 (1997)
Tillfälligt slutDen här boken ger dig konkret vägledning i arbetet med att ta fram en marknadsplan. Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras.
Läs mer
Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs. Denna upplaga är kraftigt reviderad och utökad.
Om författarna
Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.