Marknadsfsring: teori, strategi och praktik; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2015
Marknadsfsring: teori, strategi och praktik; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2015

Marknadsfsring: teori, strategi och praktik

av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment

  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9780273736899
  • Sidor: 464 st
  • Förlag: Pearson Higher Ed
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring: teori, strategi och praktik

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsfsring: teori, strategi och praktik (2015)

I juni 2015 släpptes boken Marknadsfsring: teori, strategi och praktik skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Den är skriven på svenska och består av 464 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Higher Ed.

Köp boken Marknadsfsring: teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsfsring: teori, strategi och praktik

Harvard

Kotler, P., Armstrong, G. & Parment, A. (2015). Marknadsfsring: teori, strategi och praktik. Pearson Higher Ed.

Oxford

Kotler, Philip, Armstrong, Gary & Parment, Anders, Marknadsfsring: teori, strategi och praktik (Pearson Higher Ed, 2015).

APA

Kotler, P., Armstrong, G., & Parment, A. (2015). Marknadsfsring: teori, strategi och praktik. Pearson Higher Ed.

Vancouver

Kotler P, Armstrong G, Parment A. Marknadsfsring: teori, strategi och praktik. Pearson Higher Ed; 2015.