Marknadsföring i teori och praktik; Mats Magnusson, Håkan Forssblad; 2003
Marknadsföring i teori och praktik; Mats Magnusson, Håkan Forssblad; 2003

Marknadsföring i teori och praktik Upplaga 3

av Mats Magnusson, Håkan Forssblad

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789144030975
  • Sidor: 327 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer. I denna upplaga har bl. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring i teori och praktik (2003)

I juni 2003 släpptes boken Marknadsföring i teori och praktik skriven av Mats Magnusson, Håkan Forssblad. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 327 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring i teori och praktik på Studentapan och spara pengar.

Finns i 4 upplagor

Referera till Marknadsföring i teori och praktik (Upplaga 3)

Harvard

Magnusson, M. & Forssblad, H. (2003). Marknadsföring i teori och praktik. 3:e uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Magnusson, Mats & Forssblad, Håkan, Marknadsföring i teori och praktik, 3 uppl. (Studentlitteratur AB, 2003).

APA

Magnusson, M., & Forssblad, H. (2003). Marknadsföring i teori och praktik (3:e uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Magnusson M, Forssblad H. Marknadsföring i teori och praktik. 3:e uppl. Studentlitteratur AB; 2003.

Alla upplagor

Köp boken

85 kr