Marknadsföring i teori och praktik; Mats Magnusson; 2000
Marknadsföring i teori och praktik; Mats Magnusson; 2000

Marknadsföring i teori och praktik Upplaga 2

av Mats Magnusson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789144012308
  • Sidor: 335 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

2000 släpptes boken Marknadsföring i teori och praktik skriven av Mats Magnusson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 335 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring i teori och praktik på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 4 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsföring i teori och praktik (Upplaga 2)

Harvard

Magnusson, M. (2000). Marknadsföring i teori och praktik. 2:a uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Magnusson, Mats, Marknadsföring i teori och praktik, 2 uppl. (Studentlitteratur, 2000).

APA

Magnusson, M. (2000). Marknadsföring i teori och praktik (2:a uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Magnusson M. Marknadsföring i teori och praktik. 2:a uppl. Studentlitteratur; 2000.
Begagnad bok från 139 kr
Upplaga 4 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.