Marknadsföring - Arbetsbok; Meg Marnon; 2018
Marknadsföring - Arbetsbok; Meg Marnon; 2018

Marknadsföring - ArbetsbokUpplaga 1

av Meg Marnon

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789173793834
  • Sidor: 60 st
  • Förlag: Thelin läromedel
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Detta är arbetsboken till Marknadsföring. Till arbetsboken finns en lärobok (beställningsnummer J200 2350) samt tillhörande facit (beställningsnummer J200 2352). Kursen Marknadsföring är utarbetad efter Skolverkets styrdokument för kursen Marknadsföring i ämnet Företagsekonomi. Arbetsboken består av följande delar: 1. Repetitionsfrågor och kunskapskontroll 2. En projektplan för ett eget marknadsföringsprojekt 3. En utvärderingsrapport Boken är tryckt i färg.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring - Arbetsbok (2018)

I februari 2018 släpptes boken Marknadsföring - Arbetsbok skriven av Meg Marnon. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 60 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Thelin läromedel.

Köp boken Marknadsföring - Arbetsbok på Studentapan och spara uppåt 32% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Marknadsföring - Arbetsbok (Upplaga 1)

Harvard

Marnon, M. (2018). Marknadsföring - Arbetsbok. 1:a uppl. Thelin läromedel.

Oxford

Marnon, Meg, Marknadsföring - Arbetsbok, 1 uppl. (Thelin läromedel, 2018).

APA

Marnon, M. (2018). Marknadsföring - Arbetsbok (1:a uppl.). Thelin läromedel.

Vancouver

Marnon M. Marknadsföring - Arbetsbok. 1:a uppl. Thelin läromedel; 2018.