Marknadsföring - Lärobok; Meg Marnon; 2018
Marknadsföring - Lärobok; Meg Marnon; 2018

Marknadsföring - LärobokUpplaga 1

av Meg Marnon

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789173793827
  • Sidor: 141 st
  • Förlag: Thelin läromedel
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Läroboken MARKNADSFÖRING bygger på klassisk marknadsföring, men handlar också om modern marknadsföring med sociala medier och om att bygga sociala relationer. Kursen Marknadsföring är utarbetad efter Skolverkets styrdokument för kursen Marknadsföring i ämnet Företagsekonomi. Till läroboken finns en arbetsbok (beställningsnummer J200 2351) med tillhörande facit (beställningsnummer J200 2352). Arbetsboken består av följande delar: 1. Repetitionsfrågor och kunskapskontroll 2. En projektplan för ett eget marknadsföringsprojekt 3. En utvärderingsrapport Boken är tryckt i färg.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring - Lärobok (2018)

I februari 2018 släpptes boken Marknadsföring - Lärobok skriven av Meg Marnon. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 141 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Thelin läromedel.

Köp boken Marknadsföring - Lärobok på Studentapan och spara uppåt 2% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Marknadsföring - Lärobok (Upplaga 1)

Harvard

Marnon, M. (2018). Marknadsföring - Lärobok. 1:a uppl. Thelin läromedel.

Oxford

Marnon, Meg, Marknadsföring - Lärobok, 1 uppl. (Thelin läromedel, 2018).

APA

Marnon, M. (2018). Marknadsföring - Lärobok (1:a uppl.). Thelin läromedel.

Vancouver

Marnon M. Marknadsföring - Lärobok. 1:a uppl. Thelin läromedel; 2018.