Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus; Micael Dahlén; 2003
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus; Micael Dahlén; 2003

Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus Upplaga 1

av Micael Dahlén

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789147072477
  • Sidor: 144 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik. Läs mer Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media. Om författarna Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus (2003)

I mars 2003 släpptes boken Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus skriven av Micael Dahlén. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 144 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus (Upplaga 1)

Harvard

Dahlén, M. (2003). Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Dahlén, Micael, Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus, 1 uppl. (Liber, 2003).

APA

Dahlén, M. (2003). Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Dahlén M. Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus. 1:a uppl. Liber; 2003.

Köp boken

154 kr