Marknadsförarens lexikon; Jan Gillberg; 1993
Marknadsförarens lexikon; Jan Gillberg; 1993

Marknadsförarens lexikon Upplaga 1

av Jan Gillberg

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9789171504968
  • Sidor: 160 st
  • Förlag: SNS Förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

I januari 1993 släpptes boken Marknadsförarens lexikon skriven av Jan Gillberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 160 sidor. Förlaget bakom boken är SNS Förlag som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Marknadsförarens lexikon på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsförarens lexikon (Upplaga 1)

Harvard

Gillberg, J. (1993). Marknadsförarens lexikon. 1:a uppl. SNS Förlag.

Oxford

Gillberg, Jan, Marknadsförarens lexikon, 1 uppl. (SNS Förlag, 1993).

APA

Gillberg, J. (1993). Marknadsförarens lexikon (1:a uppl.). SNS Förlag.

Vancouver

Gillberg J. Marknadsförarens lexikon. 1:a uppl. SNS Förlag; 1993.

Köp boken

109 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!