Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2022
Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2022

Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar Upplaga 3

av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9781292404509
  • Sidor: 506 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar (2022)

I april 2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 506 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar (Upplaga 3)

Harvard

Kotler, P., Armstrong, G. & Parment, A. (2022). Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar. 3:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Kotler, Philip, Armstrong, Gary & Parment, Anders, Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar, 3 uppl. (Pearson Education, 2022).

APA

Kotler, P., Armstrong, G., & Parment, A. (2022). Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar (3:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Kotler P, Armstrong G, Parment A. Marknadsföring: Teori och tillÿmpningar. 3:e uppl. Pearson Education; 2022.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.