MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT; MICHAEL J. BAKER; 2000
MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT; MICHAEL J. BAKER; 2000

MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENTUpplaga 3

av MICHAEL J. BAKER

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780333748565
  • Sidor: 576 st
  • Förlag: PALGRAVE MACMILLAN
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A major revision of Michael Baker's "Marketing Strategy and Management", this third edition retains an in-depth and analytical approach, and pays particular attention to the implementation of strategy in practice, including the business to business, international and social and public sectors.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT (2000)

I mars 2000 släpptes boken MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT skriven av MICHAEL J. BAKER. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 576 sidor. Förlaget bakom boken är PALGRAVE MACMILLAN som har sitt säte i London.

Köp boken MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT på Studentapan och spara pengar.

Referera till MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT (Upplaga 3)

Harvard

BAKER, M. J. (2000). MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT. 3:e uppl. PALGRAVE MACMILLAN.

Oxford

BAKER, MICHAEL J., MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT, 3 uppl. (PALGRAVE MACMILLAN, 2000).

APA

BAKER, M. J. (2000). MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT (3:e uppl.). PALGRAVE MACMILLAN.

Vancouver

BAKER MJ. MARKETING STRATEGY AND MANAGEMENT. 3:e uppl. PALGRAVE MACMILLAN; 2000.