av Thomas Bauer, Tjark Freundt, Jonathan Gordon, Jesko Perrey, Dennis Spillecke
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juni 2016 släpptes boken Marketing ROI: 10 Simple rules to navigate today's complex marketing analyt skriven av Thomas Bauer, Tjark Freundt, Jonathan Gordon, Jesko Perrey, Dennis Spillecke. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.
Köp boken Marketing ROI: 10 Simple rules to navigate today's complex marketing analyt på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Bokus
Ny bok som skickas inom 5-8 vardagar
Få 12 kr studentrabatt med Studentapan
Ingen har recenserat den här boken ännu.
Cookies och dataskydd
Studentapan använder cookies för att skapa en säker och skräddarsydd upplevelse, samt för annonsering och för att analysera trafiken på webbsidan.