Marketing Research Essentials; Carl McDaniel; 2012
Marketing Research Essentials; Carl McDaniel; 2012

Marketing Research Essentials Upplaga 1

av Carl McDaniel

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9781118249321
  • Sidor: 464 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing Research Essentials gives students an industry perspective to the complexities and rapid developments of the marketing research world. Coauthored by a full-time marketing research professional, this book merges real-life, insider experiences from the industry, with quantitative methods, and market research applications for use in the classroom. It illustrates concepts with actual data, real-world case problems, as well as methods tried and tested in the real world.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Research Essentials (2012)

I november 2012 släpptes boken Marketing Research Essentials skriven av Carl McDaniel. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 464 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing Research Essentials på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Research Essentials (Upplaga 1)

Harvard

McDaniel, C. (2012). Marketing Research Essentials. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

McDaniel, Carl, Marketing Research Essentials, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2012).

APA

McDaniel, C. (2012). Marketing Research Essentials (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

McDaniel C. Marketing Research Essentials. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2012.

Köp boken

209 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!