Marketing research : an integrated approach; Alan M. Wilson; 2006
Marketing research : an integrated approach; Alan M. Wilson; 2006

Marketing research : an integrated approach Upplaga 2

av Alan M. Wilson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780273694748
  • Förlag: Prentice Hall/Financial Times
  • Språk: Engelska

Om boken

2006 släpptes boken Marketing research : an integrated approach skriven av Alan M. Wilson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice Hall/Financial Times.

Köp boken Marketing research : an integrated approach på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing research : an integrated approach (Upplaga 2)

Harvard

Wilson, A. M. (2006). Marketing research : an integrated approach. 2:a uppl. Prentice Hall/Financial Times.

Oxford

Wilson, Alan M., Marketing research : an integrated approach, 2 uppl. (Prentice Hall/Financial Times, 2006).

APA

Wilson, A. M. (2006). Marketing research : an integrated approach (2:a uppl.). Prentice Hall/Financial Times.

Vancouver

Wilson AM. Marketing research : an integrated approach. 2:a uppl. Prentice Hall/Financial Times; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.