Marketing Planning; Colin Heywood; 2004
Marketing Planning; Colin Heywood; 2004

Marketing Planning Upplaga 1

av Colin Heywood

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780273686798
  • Sidor: 379 st
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Marian Burk Wood's in-depth knowledge of marketing planning is brought to life in this new book which offers a no-nonsense practical approach to the topic.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Planning (2004)

I maj 2004 släpptes boken Marketing Planning skriven av Colin Heywood. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 379 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Marketing Planning på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Planning (Upplaga 1)

Harvard

Heywood, C. (2004). Marketing Planning. 1:a uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Heywood, Colin, Marketing Planning, 1 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 2004).

APA

Heywood, C. (2004). Marketing Planning (1:a uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Heywood C. Marketing Planning. 1:a uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 2004.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.