MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL; Philip Kotler; 1994
MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL; Philip Kotler; 1994

MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROLUpplaga 8

av Philip Kotler

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780130980052
  • Sidor: 801 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This eighth edition highlights developments and trends in global marketing. It emphasizes teamwork and introduces new perspectives in market planning, offering examples of creative, market-focused and customer-driven action. It also underscores the importance of the new technologies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL (1994)

1994 släpptes boken MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL skriven av Philip Kotler. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 801 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL (Upplaga 8)

Harvard

Kotler, P. (1994). MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL. 8:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL, 8 uppl. (Prentice Hall, 1994).

APA

Kotler, P. (1994). MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL (8:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. MARKETING MANAGEMENT : ANALYSIS, PLANNING, IMPLEMENTATION, AND CONTROL. 8:e uppl. Prentice Hall; 1994.