Marketing management; Philip. Kotler; 2012
Marketing management; Philip. Kotler; 2012

Marketing managementUpplaga 2

av Philip. Kotler

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273743613
  • Sidor: 1064 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

All the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller Marketing Management plus European structure, European examples, the work of European academics and bespoke online resources.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing management (2012)

2012 släpptes boken Marketing management skriven av Philip. Kotler. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 1064 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management (Upplaga 2)

Harvard

Kotler, Philip. (2012). Marketing management. 2:a uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip., Marketing management, 2 uppl. (Pearson, 2012).

APA

Kotler, Philip. (2012). Marketing management (2:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler Philip. Marketing management. 2:a uppl. Pearson; 2012.