Marketing management; Philip Kotler; 2012
Marketing management; Philip Kotler; 2012

Marketing managementUpplaga 14

av Philip Kotler

  • Upplaga: 14e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780132102926
  • Sidor: 816 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition includes an overhaul of new material and updated information, and now is available with mymarketinglab-Pearson's online tutorial and assessment platform.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing management (2012)

2012 släpptes boken Marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 14e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 816 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Marketing management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing management (Upplaga 14)

Harvard

Kotler, P. (2012). Marketing management. 14:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management, 14 uppl. (Pearson Education, 2012).

APA

Kotler, P. (2012). Marketing management (14:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Kotler P. Marketing management. 14:e uppl. Pearson Education; 2012.