Marketing Management; Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer, Kevin Lane Keller, Kevin Keller, Mairead Brady, Kotler; 2012
Marketing Management; Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer, Kevin Lane Keller, Kevin Keller, Mairead Brady, Kotler; 2012

Marketing Management Upplaga 14

av Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer

  • Upplaga: 14e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780132102926
  • Sidor: 816 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition includes an overhaul of new material and updated information, and now is available with mymarketinglab-Pearson's online tutorial and assessment platform.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Management (2012)

2012 släpptes boken Marketing Management skriven av Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer, Kevin Lane Keller, Kevin Keller, Mairead Brady, Kotler. Det är den 14e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 816 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing Management (Upplaga 14)

Harvard

Kotler, P., Hollensen, S., Homburg, C., Kuester, S., Krohmer, H., Keller, K. L., Keller, K., Brady, M. & Kotler (2012). Marketing Management. 14:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Hollensen, Svend, Homburg, Christian, Kuester, Sabine, Krohmer, Harley, Keller, Kevin Lane, Keller, Kevin, Brady, Mairead & Kotler, Marketing Management, 14 uppl. (Prentice Hall, 2012).

APA

Kotler, P., Hollensen, S., Homburg, C., Kuester, S., Krohmer, H., Keller, K. L., Keller, K., Brady, M., & Kotler. (2012). Marketing Management (14:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P, Hollensen S, Homburg C, Kuester S, Krohmer H, Keller KL, m.fl. Marketing Management. 14:e uppl. Prentice Hall; 2012.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.