Marketing communications : frameworks, theories and applications; Chris Fill; 1995
Marketing communications : frameworks, theories and applications; Chris Fill; 1995

Marketing communications : frameworks, theories and applications

av Chris Fill

  • Utgiven: 1995
  • ISBN: 9780131509627
  • Förlag: Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

1995 släpptes boken Marketing communications : frameworks, theories and applications skriven av Chris Fill. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing communications : frameworks, theories and applications på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing communications : frameworks, theories and applications

Harvard

Fill, C. (1995). Marketing communications : frameworks, theories and applications. Prentice Hall.

Oxford

Fill, Chris, Marketing communications : frameworks, theories and applications (Prentice Hall, 1995).

APA

Fill, C. (1995). Marketing communications : frameworks, theories and applications. Prentice Hall.

Vancouver

Fill C. Marketing communications : frameworks, theories and applications. Prentice Hall; 1995.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.