Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2023
Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2023

Marketing : an introductionUpplaga 15

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 15e upplagan
  • Utgiven: 2023
  • ISBN: 9781292433103
  • Sidor: 704 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For coursesin marketing. Marketing: An Introduction shows students how creating and capturing customer value driveseffective marketing strategies. The 15th Edition reflectsthe major trends and shifting forces that impact marketing in this digital ageof customer value, engagement and relationships. This in turn leaves studentswith a richer understanding of basic marketing concepts, strategies andpractices. Through updated chapter-opening vignettes, Marketing at Workhighlights, company cases and end-of-chapter exercises, students get amplepractice applying marketing concepts to real-world company scenarios.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : an introduction (2023)

2023 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 15e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 704 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 15)

Harvard

Armstrong, G. (2023). Marketing : an introduction. 15:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing : an introduction, 15 uppl. (Pearson, 2023).

APA

Armstrong, G. (2023). Marketing : an introduction (15:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G. Marketing : an introduction. 15:e uppl. Pearson; 2023.