Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2006
Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2006

Marketing : an introductionUpplaga 7

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780536128034
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

2006 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 7)

Harvard

Armstrong, G. (2006). Marketing : an introduction. 7:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing : an introduction, 7 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall, 2006).

APA

Armstrong, G. (2006). Marketing : an introduction (7:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Armstrong G. Marketing : an introduction. 7:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall; 2006.