Marketing: An Introduction; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1990
Marketing: An Introduction; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1990

Marketing: An Introduction Upplaga 2

av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9780135564080
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

1990 släpptes boken Marketing: An Introduction skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing: An Introduction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing: An Introduction (Upplaga 2)

Harvard

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O. & Brennan, R. (1990). Marketing: An Introduction. 2:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Armstrong, Gary, Kotler, Philip, Stuart, Elnora, Opresnik, Marc Oliver & Brennan, Ross, Marketing: An Introduction, 2 uppl. (Prentice Hall, 1990).

APA

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O., & Brennan, R. (1990). Marketing: An Introduction (2:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P, Stuart E, Opresnik MO, Brennan R. Marketing: An Introduction. 2:a uppl. Prentice Hall; 1990.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.