Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2009
Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2009

Marketing : an introductionUpplaga 9

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780135153109
  • Sidor: 656 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing: An Introduction: International Edition, 9 Edition by Armstrong & Kotler For undergraduate courses in Principles of Marketing. This best-selling, brief introduction to marketing teaches students marketing using a customer value framework.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : an introduction (2009)

2009 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 656 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 9)

Harvard

Armstrong, G. (2009). Marketing : an introduction. 9:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing : an introduction, 9 uppl. (Pearson, 2009).

APA

Armstrong, G. (2009). Marketing : an introduction (9:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G. Marketing : an introduction. 9:e uppl. Pearson; 2009.