Marketing; Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart; 2008
Marketing; Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart; 2008

Marketing Upplaga 6

av Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780137142538
  • Sidor: 640 st
  • Förlag: PEARSON EDUCATION (US)
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate Principles of Marketing courses. Marketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. The new edition is updated to reflect new marketing strategies companies are using to reach today’s increasingly savvy consumers.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (2008)

I oktober 2008 släpptes boken Marketing skriven av Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 640 sidor. Förlaget bakom boken är PEARSON EDUCATION (US).

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing (Upplaga 6)

Harvard

Solomon, M. R., Marshall, G. W. & Stuart, E. W. (2008). Marketing. 6:e uppl. PEARSON EDUCATION (US).

Oxford

Solomon, Michael R., Marshall, Greg W. & Stuart, Elnora W., Marketing, 6 uppl. (PEARSON EDUCATION (US), 2008).

APA

Solomon, M. R., Marshall, G. W., & Stuart, E. W. (2008). Marketing (6:e uppl.). PEARSON EDUCATION (US).

Vancouver

Solomon MR, Marshall GW, Stuart EW. Marketing. 6:e uppl. PEARSON EDUCATION (US); 2008.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.