Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2010
Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2010

Marketing Upplaga 10

av Gary Armstrong, Philip Kotler

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780135094860
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This best-selling, brief text introduces marketing through the lens of creating value for customers. Todays marketing is about creating customer value and building profitable customer relationships. With engaging real-world examples and information, Marketing: An Introduction shows readers how customer valuecreating it and capturing itdrives every effective marketing strategy. The tenth edition features a new learning design and integration with mymarketinglab, Pearson's online homework and personalized study tool.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (2010)

I januari 2010 släpptes boken Marketing skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing (Upplaga 10)

Harvard

Armstrong, G. & Kotler, P. (2010). Marketing. 10:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Armstrong, Gary & Kotler, Philip, Marketing, 10 uppl. (Pearson Education, 2010).

APA

Armstrong, G., & Kotler, P. (2010). Marketing (10:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P. Marketing. 10:e uppl. Pearson Education; 2010.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.