Marketing; Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart; 2006
Marketing; Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart; 2006

Marketing Upplaga 5

av Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780132299206
  • Sidor: 640 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the Principles of Marketing course. Marketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies every day.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (2006)

I november 2006 släpptes boken Marketing skriven av Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 640 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing (Upplaga 5)

Harvard

Solomon, M. R., Marshall, G. W. & Stuart, E. W. (2006). Marketing. 5:e uppl. Pearson.

Oxford

Solomon, Michael R., Marshall, Greg W. & Stuart, Elnora W., Marketing, 5 uppl. (Pearson, 2006).

APA

Solomon, M. R., Marshall, G. W., & Stuart, E. W. (2006). Marketing (5:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Solomon MR, Marshall GW, Stuart EW. Marketing. 5:e uppl. Pearson; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.