Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2002
Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2002

MarketingUpplaga 6

av Gary Armstrong, Philip Kotler

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780130351333
  • Sidor: 714 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Principles of Marketing. This accessible, streamlined introduction to marketing by two of today's best selling marketing authors helps students master the basic principles and practices of modern marketing in an enjoyable and practical way. Its coverage balances upon three essential pillars(1) theory and concepts; (2) practices and applications; and (3) pedagogycultivating an efficient, effective teaching and learning environment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (2002)

I februari 2002 släpptes boken Marketing skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 714 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing (Upplaga 6)

Harvard

Armstrong, G. & Kotler, P. (2002). Marketing. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary & Kotler, Philip, Marketing, 6 uppl. (Pearson, 2002).

APA

Armstrong, G., & Kotler, P. (2002). Marketing (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P. Marketing. 6:e uppl. Pearson; 2002.