Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 1999
Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 1999

Marketing Upplaga 5

av Gary Armstrong, Philip Kotler

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130127716
  • Sidor: 708 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Principles of Marketing at four year and two year colleges. This accessible, shorter overview helps students master the basic principles and practices of modern marketing in an enjoyable and practical way. Its coverage balances upon three essential pillars—(1) theory and concepts; (2) practices and applications; and (3) pedagogy—cultivating an efficient, effective teaching and learning environment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (1999)

I augusti 1999 släpptes boken Marketing skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 708 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing (Upplaga 5)

Harvard

Armstrong, G. & Kotler, P. (1999). Marketing. 5:e uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Armstrong, Gary & Kotler, Philip, Marketing, 5 uppl. (Prentice-Hall, 1999).

APA

Armstrong, G., & Kotler, P. (1999). Marketing (5:e uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P. Marketing. 5:e uppl. Prentice-Hall; 1999.

Köp boken

185 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!