Making sense of television : the psychology of audience interpretation; Sonia M. Livingstone; 1995
Making sense of television : the psychology of audience interpretation; Sonia M. Livingstone; 1995

Making sense of television : the psychology of audience interpretationUpplaga 2

av Sonia M. Livingstone

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1995
  • ISBN: 9780750627443
  • Sidor: 226 st
  • Förlag: Butterworth-Heinemann
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This text looks at how viewers interpret the programmes that they see. A critical review of relevant literature in psychology, communications and literary criticism is followed by an analysis which seeks to integrate this research, to provide a new perspective on the audience's interpretations.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Making sense of television : the psychology of audience interpretation (1995)

1995 släpptes boken Making sense of television : the psychology of audience interpretation skriven av Sonia M. Livingstone. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 226 sidor. Förlaget bakom boken är Butterworth-Heinemann.

Köp boken Making sense of television : the psychology of audience interpretation på Studentapan och spara pengar.

Referera till Making sense of television : the psychology of audience interpretation (Upplaga 2)

Harvard

Livingstone, S. M. (1995). Making sense of television : the psychology of audience interpretation. 2:a uppl. Butterworth-Heinemann.

Oxford

Livingstone, Sonia M., Making sense of television : the psychology of audience interpretation, 2 uppl. (Butterworth-Heinemann, 1995).

APA

Livingstone, S. M. (1995). Making sense of television : the psychology of audience interpretation (2:a uppl.). Butterworth-Heinemann.

Vancouver

Livingstone SM. Making sense of television : the psychology of audience interpretation. 2:a uppl. Butterworth-Heinemann; 1995.