Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser; Karin Taube; 2007
Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser; Karin Taube; 2007

Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser Upplaga 4

av Karin Taube

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789172275065
  • Sidor: 143 st
  • Förlag: Norstedts Akademiska Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Om man ska hjälpa barn att lära sig läsa, är det bra att känna till vad Karin Taube skriver, klart och redigt på drygt 100 sidor. Författaren redogör för sambandet mellan läsinlärning och självförtroende, som är avgörande för om barnets väg mot läskunnighet blir spikrak eller omgärdad av hinder. Detta är en reviderad utgåva av boken som utgavs första gången 1987. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser (2007)

I mars 2007 släpptes boken Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser skriven av Karin Taube. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 143 sidor djupgående information om pedagogik. Förlaget bakom boken är Norstedts Akademiska Förlag.

Köp boken Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Referera till Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser (Upplaga 4)

Harvard

Taube, K. (2007). Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser. 4:e uppl. Norstedts Akademiska Förlag.

Oxford

Taube, Karin, Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser, 4 uppl. (Norstedts Akademiska Förlag, 2007).

APA

Taube, K. (2007). Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser (4:e uppl.). Norstedts Akademiska Förlag.

Vancouver

Taube K. Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser. 4:e uppl. Norstedts Akademiska Förlag; 2007.

Alla upplagor

Köp boken

89 kr