5+ säljare
Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser Upplaga 4
Om man ska hjälpa barn att lära sig läsa, är det bra att känna till vad Karin Taube skriver, klart och redigt på drygt 100 sidor. Författaren redogör för sambandet mellan läsinlärning och självförtroende, som är avgörande för om barnets väg mot läskunnighet blir spikrak eller omgärdad av hinder. Detta är en reviderad utgåva av boken som utgavs första gången 1987. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Upplaga: 4e upplagan
Utgiven: 2007
ISBN: 9789172275065
Förlag: Norstedts Akademiska Förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 143 st
6 upplagor
Upplaga 5 (2013)
från 125 krUpplaga 3 (2001)
från 115 krUpplaga 3 (2004)
från 99 krUpplaga 2 (1995)
från 159 krVisa alla upplagor
Om man ska hjälpa barn att lära sig läsa, är det bra att känna till vad Karin Taube skriver, klart och redigt på drygt 100 sidor. Författaren redogör för sambandet mellan läsinlärning och självförtroende, som är avgörande för om barnets väg mot läskunnighet blir spikrak eller omgärdad av hinder. Detta är en reviderad utgåva av boken som utgavs första gången 1987. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
89 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.