Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517; Charlotta Einarsson; 2003
Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517; Charlotta Einarsson; 2003

Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517

av Charlotta Einarsson

  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789173736671
  • Sidor: 184 st
  • Förlag: Linköpings universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2003 släpptes boken Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517 skriven av Charlotta Einarsson. Den är skriven på svenska och består av 184 sidor. Förlaget bakom boken är Linköpings universitet.

Köp boken Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517

Harvard

Einarsson, C. (2003). Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517. Linköpings universitet.

Oxford

Einarsson, Charlotta, Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517 (Linköpings universitet, 2003).

APA

Einarsson, C. (2003). Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517. Linköpings universitet.

Vancouver

Einarsson C. Lärares och elevers interaktion i klassrummet: Betydelsen av kön, ålder, ämne och klasstorlek samt lärares uppfattningar om interaktionenUtgåva 92 av Linköping studies in education and psychology, ISSN 1102-7517. Linköpings universitet; 2003.