kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter; Hans Lindquist; 1997
kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter; Hans Lindquist; 1997

kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter Upplaga 1

av Hans Lindquist

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9789162826772
  • Sidor: 226 st
  • Förlag: H. Lindquist [distributör] ; Yngsjö
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1997 släpptes boken kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter skriven av Hans Lindquist. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 226 sidor. Förlaget bakom boken är H. Lindquist [distributör] , Yngsjö.

Köp boken kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter (Upplaga 1)

Harvard

Lindquist, H. (1997). kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter. 1:a uppl. H. Lindquist [distributör] ; Yngsjö.

Oxford

Lindquist, Hans, kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter, 1 uppl. (H. Lindquist [distributör] ; Yngsjö, 1997).

APA

Lindquist, H. (1997). kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter (1:a uppl.). H. Lindquist [distributör] ; Yngsjö.

Vancouver

Lindquist H. kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter. 1:a uppl. H. Lindquist [distributör] ; Yngsjö; 1997.

Köp boken

149 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!