Kundstrategier - vägen till de stora besluten; Neil Rackham; 2014
Kundstrategier - vägen till de stora besluten; Neil Rackham; 2014

Kundstrategier - vägen till de stora besluten Upplaga 18

av Neil Rackham

  • Upplaga: 18e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789141063808
  • Förlag: Liber

Om boken

2014 släpptes boken Kundstrategier - vägen till de stora besluten skriven av Neil Rackham. Det är den 18e upplagan av kursboken. Den . Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Kundstrategier - vägen till de stora besluten på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Kundstrategier - vägen till de stora besluten (Upplaga 18)

Harvard

Rackham, N. (2014). Kundstrategier - vägen till de stora besluten. 18:e uppl. Liber.

Oxford

Rackham, Neil, Kundstrategier - vägen till de stora besluten, 18 uppl. (Liber, 2014).

APA

Rackham, N. (2014). Kundstrategier - vägen till de stora besluten (18:e uppl.). Liber.

Vancouver

Rackham N. Kundstrategier - vägen till de stora besluten. 18:e uppl. Liber; 2014.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.