Kundstrategier : vägen till de stora besluten; Neil Rackham; 1992
Kundstrategier : vägen till de stora besluten; Neil Rackham; 1992

Kundstrategier : vägen till de stora besluten Upplaga 1

av Neil Rackham

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9789121600306
  • Förlag: Almqvist & Wiksell ekonomiförl
  • Språk: Svenska

Om boken

1992 släpptes boken Kundstrategier : vägen till de stora besluten skriven av Neil Rackham. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Almqvist & Wiksell ekonomiförl.

Köp boken Kundstrategier : vägen till de stora besluten på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Kundstrategier : vägen till de stora besluten (Upplaga 1)

Harvard

Rackham, N. (1992). Kundstrategier : vägen till de stora besluten. 1:a uppl. Almqvist & Wiksell ekonomiförl.

Oxford

Rackham, Neil, Kundstrategier : vägen till de stora besluten, 1 uppl. (Almqvist & Wiksell ekonomiförl, 1992).

APA

Rackham, N. (1992). Kundstrategier : vägen till de stora besluten (1:a uppl.). Almqvist & Wiksell ekonomiförl.

Vancouver

Rackham N. Kundstrategier : vägen till de stora besluten. 1:a uppl. Almqvist & Wiksell ekonomiförl; 1992.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.