Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld; Per Frankelius; 1997
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld; Per Frankelius; 1997

Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld Upplaga 1

av Per Frankelius

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9789147040124
  • Sidor: 192 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg. Läs mer Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande. Om författarna Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld (1997)

I september 1997 släpptes boken Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld skriven av Per Frankelius. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 192 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld på Studentapan och spara pengar.

Referera till Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld (Upplaga 1)

Harvard

Frankelius, P. (1997). Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Frankelius, Per, Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld, 1 uppl. (Liber, 1997).

APA

Frankelius, P. (1997). Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Frankelius P. Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld. 1:a uppl. Liber; 1997.

Köp boken

200 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!