Key Concepts in Tourism; Loykie Lomine, James Edmunds; 2007
Key Concepts in Tourism; Loykie Lomine, James Edmunds; 2007

Key Concepts in Tourism Upplaga 1

av Loykie Lomine, James Edmunds

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9781403985026
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Red Globe Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This book provides an accessible and comprehensive guide to the major themes, concepts, terms and theorists encountered by students of Tourism. Concepts are listed alphabetically and cross-referenced for ease of use. Tables and figures complement the text, and to help explain complex terminology.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Key Concepts in Tourism (2007)

I maj 2007 släpptes boken Key Concepts in Tourism skriven av Loykie Lomine, James Edmunds. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Red Globe Press.

Köp boken Key Concepts in Tourism på Studentapan och spara uppåt 68% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Key Concepts in Tourism (Upplaga 1)

Harvard

Lomine, L. & Edmunds, J. (2007). Key Concepts in Tourism. 1:a uppl. Red Globe Press.

Oxford

Lomine, Loykie & Edmunds, James, Key Concepts in Tourism, 1 uppl. (Red Globe Press, 2007).

APA

Lomine, L., & Edmunds, J. (2007). Key Concepts in Tourism (1:a uppl.). Red Globe Press.

Vancouver

Lomine L, Edmunds J. Key Concepts in Tourism. 1:a uppl. Red Globe Press; 2007.

Köp boken

179 kr
559 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!