Internet som strategiskt kommunikationsverktyg; Peter Jakobsson; 1998

Internet som strategiskt kommunikationsverktyg Upplaga 2

av Peter Jakobsson
Den här boken bygger vidare på den jag skrev 1995: ”Internet i marknads-föringen och marknadskommunikationen.” Det var en av de första böcker som hade marknadsfokus och inte teknikfokus. Samma fokus har även den här boken, även om mycket har hänt sedan oktober 1995. Då fanns få företag på
nätet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Den här boken bygger vidare på den jag skrev 1995: ”Internet i marknads-föringen och marknadskommunikationen.” Det var en av de första böcker som hade marknadsfokus och inte teknikfokus. Samma fokus har även den här boken, även om mycket har hänt sedan oktober 1995. Då fanns få företag på
nätet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 1998
ISBN: 9789144003382
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 139 st
Den här boken bygger vidare på den jag skrev 1995: ”Internet i marknads-föringen och marknadskommunikationen.” Det var en av de första böcker som hade marknadsfokus och inte teknikfokus. Samma fokus har även den här boken, även om mycket har hänt sedan oktober 1995. Då fanns få företag på
nätet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Den här boken bygger vidare på den jag skrev 1995: ”Internet i marknads-föringen och marknadskommunikationen.” Det var en av de första böcker som hade marknadsfokus och inte teknikfokus. Samma fokus har även den här boken, även om mycket har hänt sedan oktober 1995. Då fanns få företag på
nätet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)