Internet som strategiskt kommunikationsverktyg; Peter Jakobsson; 1998
Internet som strategiskt kommunikationsverktyg; Peter Jakobsson; 1998

Internet som strategiskt kommunikationsverktyg Upplaga 2

av Peter Jakobsson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9789144003382
  • Sidor: 139 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Den här boken bygger vidare på den jag skrev 1995: ”Internet i marknads-föringen och marknadskommunikationen.” Det var en av de första böcker som hade marknadsfokus och inte teknikfokus. Samma fokus har även den här boken, även om mycket har hänt sedan oktober 1995. Då fanns få företag på nätet. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Internet som strategiskt kommunikationsverktyg (1998)

I oktober 1998 släpptes boken Internet som strategiskt kommunikationsverktyg skriven av Peter Jakobsson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 139 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Internet som strategiskt kommunikationsverktyg på Studentapan och spara pengar.

Referera till Internet som strategiskt kommunikationsverktyg (Upplaga 2)

Harvard

Jakobsson, P. (1998). Internet som strategiskt kommunikationsverktyg. 2:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Jakobsson, Peter, Internet som strategiskt kommunikationsverktyg, 2 uppl. (Studentlitteratur AB, 1998).

APA

Jakobsson, P. (1998). Internet som strategiskt kommunikationsverktyg (2:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Jakobsson P. Internet som strategiskt kommunikationsverktyg. 2:a uppl. Studentlitteratur AB; 1998.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.