International Marketing; Pervez Ghauri; 2005
International Marketing; Pervez Ghauri; 2005

International Marketing Upplaga 2

av Pervez Ghauri

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9780077108304
  • Sidor: 624 st
  • Förlag: McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Offers a global treatment of international marketing - providing students with the resources they need to grasp the complexities and issues when marketing across borders.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om International Marketing (2005)

I augusti 2005 släpptes boken International Marketing skriven av Pervez Ghauri. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 624 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Köp boken International Marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till International Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Ghauri, P. (2005). International Marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Oxford

Ghauri, Pervez, International Marketing, 2 uppl. (McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa, 2005).

APA

Ghauri, P. (2005). International Marketing (2:a uppl.). McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Vancouver

Ghauri P. International Marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa; 2005.

Alla upplagor

Köp boken

119 kr
773 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!