International Marketing; Pervez Ghauri; 2010
International Marketing; Pervez Ghauri; 2010

International Marketing Upplaga 3

av Pervez Ghauri

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780077122850
  • Sidor: 728 st
  • Förlag: McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The third edition of International Marketing provides a complete introduction to international marketing in the twenty-first century. With up-to-date coverage of all core topics, an accessible writing style and distinct emphasis on culture, this new edition facilitates a deeper understanding of the subject. One of the only books to take a truly international approach, its an ideal text for students studying international marketing. (McGraw-Hill)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om International Marketing (2010)

I mars 2010 släpptes boken International Marketing skriven av Pervez Ghauri. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 728 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Köp boken International Marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till International Marketing (Upplaga 3)

Harvard

Ghauri, P. (2010). International Marketing. 3:e uppl. McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Oxford

Ghauri, Pervez, International Marketing, 3 uppl. (McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa, 2010).

APA

Ghauri, P. (2010). International Marketing (3:e uppl.). McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Vancouver

Ghauri P. International Marketing. 3:e uppl. McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa; 2010.

Alla upplagor

Köp boken

239 kr
773 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!