Instructor's Edition; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2003
Instructor's Edition; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2003

Instructor's EditionUpplaga 10

av Gary Armstrong, Philip Kotler

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780131212763
  • Sidor: 752 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the Principles of Marketing course. Ranked the #1 selling introductory marketing text, Kotler and Armstrong's Principles of Marketing provides an authoritative and practical introduction to marketing. The Tenth Edition is organized around a managing customer relationships framework that is introduced in the first two chapters, and then built upon throughout the book. Real world applications appear in every chapter and every vignette is new or has been updated. The text is complemented by an extensive ancillary package, from all new videos on VHS, online, and DVD to a new Presentation Manager CD-ROM for instructors.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Instructor's Edition (2003)

I mars 2003 släpptes boken Instructor's Edition skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 752 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Instructor's Edition på Studentapan och spara pengar.

Referera till Instructor's Edition (Upplaga 10)

Harvard

Armstrong, G. & Kotler, P. (2003). Instructor’s Edition. 10:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary & Kotler, Philip, Instructor’s Edition, 10 uppl. (Pearson, 2003).

APA

Armstrong, G., & Kotler, P. (2003). Instructor’s Edition (10:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P. Instructor’s Edition. 10:e uppl. Pearson; 2003.