Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet; Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet; 2006
Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet; Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet; 2006

Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet

av Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789185095117
  • Sidor: 4 st
  • Förlag: Specialpedagogiska institutet
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet skriven av Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet. Den är skriven på svenska och består av 4 sidor. Förlaget bakom boken är Specialpedagogiska institutet.

Köp boken Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet

Harvard

Myrberg, M., Lange, A.-L. & institutet, S. (2006). Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet. Specialpedagogiska institutet.

Oxford

Myrberg, Mats, Lange, Anna-Lena & institutet, Specialpedagogiska, Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet (Specialpedagogiska institutet, 2006).

APA

Myrberg, M., Lange, A.-L., & institutet, S. (2006). Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet. Specialpedagogiska institutet.

Vancouver

Myrberg M, Lange AL, institutet S. Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter: Konsensusprojektet. Specialpedagogiska institutet; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.