Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan; Dale Carnegie; 1991
Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan; Dale Carnegie; 1991

Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan Upplaga 2

av Dale Carnegie

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1991
  • ISBN: 9789127028791
  • Sidor: 300 st
  • Förlag: Natur & Kultur
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

En klassiker som kom ut redan på 1930-talet. Boken handlar om mänskliga relationer i både affärs- och privatlivet. Översättning Lars-Göran Larsson

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan (1991)

I mars 1991 släpptes boken Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan skriven av Dale Carnegie. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 300 sidor djupgående information om psykologi. Förlaget bakom boken är Natur & Kultur som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan på Studentapan och spara pengar.

Referera till Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan (Upplaga 2)

Harvard

Carnegie, D. (1991). Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan. 2:a uppl. Natur & Kultur.

Oxford

Carnegie, Dale, Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan, 2 uppl. (Natur & Kultur, 1991).

APA

Carnegie, D. (1991). Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan (2:a uppl.). Natur & Kultur.

Vancouver

Carnegie D. Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning : om kommunikation människor emellan. 2:a uppl. Natur & Kultur; 1991.

Köp boken

305 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!