Global Marketing:Global Edition; Warren Keegan; 2011
Global Marketing:Global Edition; Warren Keegan; 2011

Global Marketing:Global Edition Upplaga 6

av Warren Keegan

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780273756071
  • Sidor: 624 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate global marketing courses. The excitement, challenges, and controversies of global marketing. Global Marketing strives to reflect current issues and events while offering conceptual and analytical tools that will help readers apply the 4Ps to global marketing. The new edition focuses on the recent changes in the world, including the global financial crisis.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing:Global Edition (2011)

I september 2011 släpptes boken Global Marketing:Global Edition skriven av Warren Keegan. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 624 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Global Marketing:Global Edition på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global Marketing:Global Edition (Upplaga 6)

Harvard

Keegan, W. (2011). Global Marketing:Global Edition. 6:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Keegan, Warren, Global Marketing:Global Edition, 6 uppl. (Pearson Education, 2011).

APA

Keegan, W. (2011). Global Marketing:Global Edition (6:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Keegan W. Global Marketing:Global Edition. 6:e uppl. Pearson Education; 2011.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.