Fuck logic : om konsten att tänka oklokt och få mer pang för pengarna; Per Robert Öhlin; 2006
2 säljare

Fuck logic : om konsten att tänka oklokt och få mer pang för pengarna

av Per Robert Öhlin
Den här boken avslöjar fakta om reklam som de flesta inte känner till. Som att en kreativ idé ger upp till 4000% bättre effekt än en dålig. Som att nyskapande människor tänker påfallande lika, och att det tvärtemot vad man kan tro finns vissa grundläggande sätt att tänka som automatiskt knuffar in hjärnan på en kreativ våglängd, oavsett om det rör reklam eller atomforskning. Nu kan du lära dig dessa enkla tekniker. Per Öhlin ger lättförstådda råd om kommunikation, varumärkesbyggande samt så kallad integrerad reklam. Han passar även på att förutspå reklamens framtid, lustmörda undersökningsbranschen och avliva några populära reklammyter.

Fuck Logic är som Viagra för hjärnan. Boken hjälper såväl kreatören som kreatörens kollegor - och inte minst uppdragsgivare, som måste anlita dessa virrpannor och som dessutom har det obehagliga ansvaret att budgetera, planera och dirigera det hela.

Per Öhlin är 44 år och har arbetat med reklam i 25 år som art director och copywriter. Per Öhlin är också aktuell med Branding enligt Forrest Gump.
Den här boken avslöjar fakta om reklam som de flesta inte känner till. Som att en kreativ idé ger upp till 4000% bättre effekt än en dålig. Som att nyskapande människor tänker påfallande lika, och att det tvärtemot vad man kan tro finns vissa grundläggande sätt att tänka som automatiskt knuffar in hjärnan på en kreativ våglängd, oavsett om det rör reklam eller atomforskning. Nu kan du lära dig dessa enkla tekniker. Per Öhlin ger lättförstådda råd om kommunikation, varumärkesbyggande samt så kallad integrerad reklam. Han passar även på att förutspå reklamens framtid, lustmörda undersökningsbranschen och avliva några populära reklammyter.

Fuck Logic är som Viagra för hjärnan. Boken hjälper såväl kreatören som kreatörens kollegor - och inte minst uppdragsgivare, som måste anlita dessa virrpannor och som dessutom har det obehagliga ansvaret att budgetera, planera och dirigera det hela.

Per Öhlin är 44 år och har arbetat med reklam i 25 år som art director och copywriter. Per Öhlin är också aktuell med Branding enligt Forrest Gump.
Utgiven: 2006
ISBN: 9789188748874
Förlag: Modernista
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 173 st
Den här boken avslöjar fakta om reklam som de flesta inte känner till. Som att en kreativ idé ger upp till 4000% bättre effekt än en dålig. Som att nyskapande människor tänker påfallande lika, och att det tvärtemot vad man kan tro finns vissa grundläggande sätt att tänka som automatiskt knuffar in hjärnan på en kreativ våglängd, oavsett om det rör reklam eller atomforskning. Nu kan du lära dig dessa enkla tekniker. Per Öhlin ger lättförstådda råd om kommunikation, varumärkesbyggande samt så kallad integrerad reklam. Han passar även på att förutspå reklamens framtid, lustmörda undersökningsbranschen och avliva några populära reklammyter.

Fuck Logic är som Viagra för hjärnan. Boken hjälper såväl kreatören som kreatörens kollegor - och inte minst uppdragsgivare, som måste anlita dessa virrpannor och som dessutom har det obehagliga ansvaret att budgetera, planera och dirigera det hela.

Per Öhlin är 44 år och har arbetat med reklam i 25 år som art director och copywriter. Per Öhlin är också aktuell med Branding enligt Forrest Gump.
Den här boken avslöjar fakta om reklam som de flesta inte känner till. Som att en kreativ idé ger upp till 4000% bättre effekt än en dålig. Som att nyskapande människor tänker påfallande lika, och att det tvärtemot vad man kan tro finns vissa grundläggande sätt att tänka som automatiskt knuffar in hjärnan på en kreativ våglängd, oavsett om det rör reklam eller atomforskning. Nu kan du lära dig dessa enkla tekniker. Per Öhlin ger lättförstådda råd om kommunikation, varumärkesbyggande samt så kallad integrerad reklam. Han passar även på att förutspå reklamens framtid, lustmörda undersökningsbranschen och avliva några populära reklammyter.

Fuck Logic är som Viagra för hjärnan. Boken hjälper såväl kreatören som kreatörens kollegor - och inte minst uppdragsgivare, som måste anlita dessa virrpannor och som dessutom har det obehagliga ansvaret att budgetera, planera och dirigera det hela.

Per Öhlin är 44 år och har arbetat med reklam i 25 år som art director och copywriter. Per Öhlin är också aktuell med Branding enligt Forrest Gump.
Begagnad bok
329 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
329 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar