Företag och marknad 2 - Övningar och praktikfall - Flexibilitet och förändring; Jörgen Ljung, Rune Lönnqvist, Per Nilsson; 1997

Företag och marknad 2 - Övningar och praktikfall - Flexibilitet och förändring Upplaga 1

av Jörgen Ljung, Rune Lönnqvist, Per Nilsson
Kunskaper i företagsekonomi behövs idag inom så gott som alla områden i arbetslivet. Denna bok är en del av ett omfattande utbildningsmaterial, Företag och Marknad, som tillkommit för att möta detta allt tydligare behov. Företag och Marknad vänder sig till alla som vill förstå grundläggande företagsekonomi och särskilt till dig som behöver förkovra dig i ekonomiska frågor, marknadsföringsfrågor och organisationsfrågor, för att utvecklas i ditt arbete. Företag och Marknad är också ett läromedel i en grundläggande akademisk utbildning omfattande 20 poäng. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad består av två delar: -  Företag och Marknad – samarbete och konkurrens -  Företag och Marknad – flexibilitet och förändring Varje del består i sin tur av: -  Lärobok -  Praktikfall och övningar -  Artikelsamling -  Studiehandledning Denna övningsbok är ett komplement till läroboken. Med hjälp av instuderingsfrågorna, övningarna och de små praktikfallen får du, som genomgår utbildningen, möjlighet att kontinuerligt pröva dina kunskaper. Instuderingsfrågor och övningar fungerar som en kontroll på att du tillägnat dig lärbokens innehåll. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad – flexibilitet och förändring består av såväl tv- och radioprogram som böcker. Projektet i sin helhet har utvecklats i samarbete mellan Utbildningsradion och Konsortiet för nationell distansutbildning (universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala, Högskolan i Växjö samt KTH). Utbildningsradions förlag och Studentlitteratur har svarat för produktion av kurslitteraturen.
Kunskaper i företagsekonomi behövs idag inom så gott som alla områden i arbetslivet. Denna bok är en del av ett omfattande utbildningsmaterial, Företag och Marknad, som tillkommit för att möta detta allt tydligare behov. Företag och Marknad vänder sig till alla som vill förstå grundläggande företagsekonomi och särskilt till dig som behöver förkovra dig i ekonomiska frågor, marknadsföringsfrågor och organisationsfrågor, för att utvecklas i ditt arbete. Företag och Marknad är också ett läromedel i en grundläggande akademisk utbildning omfattande 20 poäng. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad består av två delar: -  Företag och Marknad – samarbete och konkurrens -  Företag och Marknad – flexibilitet och förändring Varje del består i sin tur av: -  Lärobok -  Praktikfall och övningar -  Artikelsamling -  Studiehandledning Denna övningsbok är ett komplement till läroboken. Med hjälp av instuderingsfrågorna, övningarna och de små praktikfallen får du, som genomgår utbildningen, möjlighet att kontinuerligt pröva dina kunskaper. Instuderingsfrågor och övningar fungerar som en kontroll på att du tillägnat dig lärbokens innehåll. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad – flexibilitet och förändring består av såväl tv- och radioprogram som böcker. Projektet i sin helhet har utvecklats i samarbete mellan Utbildningsradion och Konsortiet för nationell distansutbildning (universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala, Högskolan i Växjö samt KTH). Utbildningsradions förlag och Studentlitteratur har svarat för produktion av kurslitteraturen.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1997
ISBN: 9789144052175
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: E-bok
Språk: Svenska
Sidor: 133 st
Kunskaper i företagsekonomi behövs idag inom så gott som alla områden i arbetslivet. Denna bok är en del av ett omfattande utbildningsmaterial, Företag och Marknad, som tillkommit för att möta detta allt tydligare behov. Företag och Marknad vänder sig till alla som vill förstå grundläggande företagsekonomi och särskilt till dig som behöver förkovra dig i ekonomiska frågor, marknadsföringsfrågor och organisationsfrågor, för att utvecklas i ditt arbete. Företag och Marknad är också ett läromedel i en grundläggande akademisk utbildning omfattande 20 poäng. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad består av två delar: -  Företag och Marknad – samarbete och konkurrens -  Företag och Marknad – flexibilitet och förändring Varje del består i sin tur av: -  Lärobok -  Praktikfall och övningar -  Artikelsamling -  Studiehandledning Denna övningsbok är ett komplement till läroboken. Med hjälp av instuderingsfrågorna, övningarna och de små praktikfallen får du, som genomgår utbildningen, möjlighet att kontinuerligt pröva dina kunskaper. Instuderingsfrågor och övningar fungerar som en kontroll på att du tillägnat dig lärbokens innehåll. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad – flexibilitet och förändring består av såväl tv- och radioprogram som böcker. Projektet i sin helhet har utvecklats i samarbete mellan Utbildningsradion och Konsortiet för nationell distansutbildning (universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala, Högskolan i Växjö samt KTH). Utbildningsradions förlag och Studentlitteratur har svarat för produktion av kurslitteraturen.
Kunskaper i företagsekonomi behövs idag inom så gott som alla områden i arbetslivet. Denna bok är en del av ett omfattande utbildningsmaterial, Företag och Marknad, som tillkommit för att möta detta allt tydligare behov. Företag och Marknad vänder sig till alla som vill förstå grundläggande företagsekonomi och särskilt till dig som behöver förkovra dig i ekonomiska frågor, marknadsföringsfrågor och organisationsfrågor, för att utvecklas i ditt arbete. Företag och Marknad är också ett läromedel i en grundläggande akademisk utbildning omfattande 20 poäng. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad består av två delar: -  Företag och Marknad – samarbete och konkurrens -  Företag och Marknad – flexibilitet och förändring Varje del består i sin tur av: -  Lärobok -  Praktikfall och övningar -  Artikelsamling -  Studiehandledning Denna övningsbok är ett komplement till läroboken. Med hjälp av instuderingsfrågorna, övningarna och de små praktikfallen får du, som genomgår utbildningen, möjlighet att kontinuerligt pröva dina kunskaper. Instuderingsfrågor och övningar fungerar som en kontroll på att du tillägnat dig lärbokens innehåll. Utbildningsmaterialet Företag och Marknad – flexibilitet och förändring består av såväl tv- och radioprogram som böcker. Projektet i sin helhet har utvecklats i samarbete mellan Utbildningsradion och Konsortiet för nationell distansutbildning (universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala, Högskolan i Växjö samt KTH). Utbildningsradions förlag och Studentlitteratur har svarat för produktion av kurslitteraturen.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)