Fjärde staden Placemarketing Helsingborg; Ola Thufvesson; 2006
Fjärde staden Placemarketing Helsingborg; Ola Thufvesson; 2006

Fjärde staden Placemarketing HelsingborgUpplaga 2

av Ola Thufvesson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789185663002
  • Sidor: 147 st
  • Förlag: Närings- och Marknadsavdelningen
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Fjärde staden Placemarketing Helsingborg skriven av Ola Thufvesson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 147 sidor. Förlaget bakom boken är Närings- och Marknadsavdelningen.

Köp boken Fjärde staden Placemarketing Helsingborg på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Fjärde staden Placemarketing Helsingborg (Upplaga 2)

Harvard

Thufvesson, O. (2006). Fjärde staden Placemarketing Helsingborg. 2:a uppl. Närings- och Marknadsavdelningen.

Oxford

Thufvesson, Ola, Fjärde staden Placemarketing Helsingborg, 2 uppl. (Närings- och Marknadsavdelningen, 2006).

APA

Thufvesson, O. (2006). Fjärde staden Placemarketing Helsingborg (2:a uppl.). Närings- och Marknadsavdelningen.

Vancouver

Thufvesson O. Fjärde staden Placemarketing Helsingborg. 2:a uppl. Närings- och Marknadsavdelningen; 2006.