Essentials of marketing; Jim. Blythe; 2016
Essentials of marketing; Jim. Blythe; 2016

Essentials of marketing Upplaga 6

av Jim. Blythe

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781292100081
  • Förlag: Pearson
  • Språk: Engelska

Om boken

2016 släpptes boken Essentials of marketing skriven av Jim. Blythe. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Essentials of marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Essentials of marketing (Upplaga 6)

Harvard

Blythe, Jim. (2016). Essentials of marketing. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Blythe, Jim., Essentials of marketing, 6 uppl. (Pearson, 2016).

APA

Blythe, Jim. (2016). Essentials of marketing (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Blythe Jim. Essentials of marketing. 6:e uppl. Pearson; 2016.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.