Essentials of Marketing; Jim Blythe; 2008
Essentials of Marketing; Jim Blythe; 2008

Essentials of Marketing Upplaga 4

av Jim Blythe

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780273717362
  • Sidor: 360 st
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This book is aimed at undergraduates taking an introductory marketing course. Essentials of Marketing  provides an overview of the techniques, supporting theories and tactical decision-making processes involved in marketing. As well as traditional marketing techniques, up-to-date topics such as green issues, post-modern thinking, relationship marketing and ethics are also covered. The 4th edition has been thoroughly re-written to include the new 7 C's framework The language is concise and transparent making this book an enjoyable read for students. A new full colour layout also helps to engage the reader.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Essentials of Marketing (2008)

I september 2008 släpptes boken Essentials of Marketing skriven av Jim Blythe. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 360 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Essentials of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Essentials of Marketing (Upplaga 4)

Harvard

Blythe, J. (2008). Essentials of Marketing. 4:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Blythe, Jim, Essentials of Marketing, 4 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 2008).

APA

Blythe, J. (2008). Essentials of Marketing (4:e uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Blythe J. Essentials of Marketing. 4:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 2008.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.