Essentials of Marketing; Jim Blythe; 2004
Essentials of Marketing; Jim Blythe; 2004

Essentials of Marketing Upplaga 3

av Jim Blythe

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780273693581
  • Sidor: 376 st
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

An overview of the techniques, supporting theories and tactical decision-making processes involved in marketing. As well as traditional marketing techniques, up-to-date topics such as green issues, post-modern thinking, relationship marketing and ethics are also covered..

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Essentials of Marketing (2004)

I december 2004 släpptes boken Essentials of Marketing skriven av Jim Blythe. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 376 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Essentials of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Essentials of Marketing (Upplaga 3)

Harvard

Blythe, J. (2004). Essentials of Marketing. 3:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Blythe, Jim, Essentials of Marketing, 3 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 2004).

APA

Blythe, J. (2004). Essentials of Marketing (3:e uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Blythe J. Essentials of Marketing. 3:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 2004.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.